Slots, live casino, bets and much more at https://carriagemuseumlibrary.org/
Kapow Casino byder på en skatkammer af over 500 betagende spil, fra klassiske slots til moderne videospil og progressive jackpots, der kan forvandle dine spildrømme til virkelighed.

Igangværende projekter


IMPACT

Formål
Inclusion Matters: Using Performance Arts Towards Cohesion and Tolerance (IMPACT) har til formål at skabe dialog og bygge bro mellem lokalsamfund og flygtninge, asylansøgere og migranter ved hjælp af performance art.

Læs mere: IMPACT


IRENE

 

Formål
IRENE (Increase the empoweRment of adults and migrants with spEcific learNing disordErs) har til formål at strukturere og afprøve en metode, der gennem selvstudier skal lette læring af et fremmed- eller andetsprog hos voksne med indlæringsvanskeligheder, herunder indvandrere.

Læs mere: IRENE


VALITS 2.0

Formål
VALITS 2.0 (Validating Informal and Transversal Skills for Disadvantaged and Low Skilled Persons) søger at udvikle redskaber, som kan hjælpe lavt uddannede og udsatte personer med at få anerkendt tværgående færdigheder og uformelle kompetencer.

Læs mere: VALITS 2.0


Live Circular Canvas


Formål
Live Circular Canvas (Circular Thinking in Action – New Skills for Young Adults through Circular Business Models and Digital Storytelling) har til formål at opbygge kompetencer blandt unge entreprenører i cirkulær virksomhedsdrift.

Læs mere: Live Circular Canvas


Nordic Digital Inclusive Entrepreneurship Programme

Formål
Projektet ”Nordic Digital Inclusive Entrepreneurship Programme” vil træne asylansøgere, flygtninge og indvandrere i entreprenørskabskompetencer for at styrke deres tillid til egne ressourcer og finde måder, hvorpå disse kan bruges aktivt i samfundet.

Læs mere: Nordic Digital Inclusive Entrepreneurship Programme


Social Inclusion of People with Autism Spectrum Syndrome through Virtual Reality

Formål
Projektet ’Social Inclusion of People with Autism Spectrum Syndrome through Virtual Reality’ (VRAA) har til formål at fremme den sociale inklusion af personer inden for autismespektret igennem brugen af VR-værktøjer. VR-værktøjerne udvikles af unge, der selv har autisme.

Læs mere: Social Inclusion of People with Autism Spectrum Syndrome through Virtual Reality


Live Circular Canvas

Formål
Live Circular Canvas (Circular Thinking in Action – New Skills for Young Adults through Circular Business Models and Digital Storytelling) har til formål at opbygge kompetencer blandt unge entreprenører i cirkulær virksomhedsdrift.

Læs mere: Live Circular Canvas


21C-SDG

Formål
21C-SDG (21st Century Skills in the Context of UN’s Social Development Goals for Pupils) har til formål at fremme kompetencer, som er essentielle for unges udvikling og succes i det 21. århundrede. Det omfatter kompetencer som entreprenørskab, kritisk tænkning, mediekendskab og kreativ problemløsning. 

Læs mere: 21C-SDG


Who Conducts the Orchestra

Formål
Projektet ‘Who Conducts the Orchestra: A Shared Responsibility of Parents, Teachers & Pedagogues in Children’s Education’ har til formål at forbedre samarbejdet mellem lærere, pædagoger og forældre, herunder skabe større opmærksomhed om betydningen af forældres engagement i deres børns uddannelse.

Læs mere: Who Conducts the Orchestra


FACE

Formål
Formålet med FACE (Fighting against Cyberbullying and Exclusion) er at forbedre viden og udvikle nye værktøjer til håndtering af online mobning blandt børn og teenagere.

Læs mere: FACE


21st Century Skills for 21st Century Needs

Formål
Formålet med projektet er at understøtte undervisning i det 21. århundredes kompetencer i grundskolen og på ungdomsuddannelser.

Læs mere: 21st Century Skills for 21st Century Needs


Digitalt - det er for børn

Formål
'Digitalt - det er for børn' er et projekt om brug af digitale medier i daginstitutioner, bl.a med fokus på kompetenceudvikling hos pædagoger, afprøvninger af ideer til forløb, udvikling af skabeloner til forløb, erfaringsopsamling og vidensdeling samt netværksopbygning.

Læs mere: Digitalt - det er for børn


Social Inclusion of People with Autism Spectrum Syndrome through Virtual Reality

Formål
Projektet ’Social Inclusion of People with Autism Spectrum Syndrome through Virtual Reality’ (VRAA) har til formål at fremme den sociale inklusion af personer inden for autismespektret igennem brugen af VR-værktøjer. VR-værktøjerne udvikles af unge, der selv har autisme.

Læs mere: Social Inclusion of People with Autism Spectrum Syndrome through Virtual Reality


VALITS 2.0

Formål
VALITS 2.0 (Validating Informal and Transversal Skills for Disadvantaged and Low Skilled Persons) søger at udvikle redskaber, som kan hjælpe lavt uddannede og udsatte personer med at få anerkendt tværgående færdigheder og uformelle kompetencer.

Læs mere: VALITS 2.0


IRENE

 

Formål
IRENE (Increase the empoweRment of adults and migrants with spEcific learNing disordErs) har til formål at strukturere og afprøve en metode, der gennem selvstudier skal lette læring af et fremmed- eller andetsprog hos voksne med indlæringsvanskeligheder, herunder indvandrere.

Læs mere: IRENE


Digitalt - det er for børn

Formål
'Digitalt - det er for børn' er et projekt om brug af digitale medier i daginstitutioner, bl.a med fokus på kompetenceudvikling hos pædagoger, afprøvninger af ideer til forløb, udvikling af skabeloner til forløb, erfaringsopsamling og vidensdeling samt netværksopbygning.

Læs mere: Digitalt - det er for børn


DIVERSITY

Formål
Formålet med projektet ’DIVERSITY: Including Migrants Through Organisational Development and Programme Planning in Adult Education’ er at sætte fokus på, hvordan den generelle voksenundervisning kan tilpasses til bedre at inkludere flygtninge/indvandrere, i stedet for at disse anses som en målgruppe, der kræver separate tilbud.

Læs mere: DIVERSITY


21C-SDG

Formål
21C-SDG (21st Century Skills in the Context of UN’s Social Development Goals for Pupils) har til formål at fremme kompetencer, som er essentielle for unges udvikling og succes i det 21. århundrede. Det omfatter kompetencer som entreprenørskab, kritisk tænkning, mediekendskab og kreativ problemløsning. 

Læs mere: 21C-SDG


Building Social Bridges by Entrepreneurial Thinking

Formål
Projektet ’Building Social Bridges by Entrepreneurial Thinking’ har til formål at opbygge og understøtte et entreprenørskabs-mindset hos socialt udsatte grupper, med henblik på at fremme en højere grad af social inklusion. Projektet ønsker at inddrage succeshistorier i form af rollemodeller, som har stået i den samme situation som målgruppen. 

Læs mere: Building Social Bridges by Entrepreneurial Thinking


PROM-PAR


Formål
PROM-PAR (Promoting migrants’ democratic participation and integration) sigter efter at styrke demokratisk deltagelse blandt migranter. Projektet er baseret på uddannelse i medborgerskab som grundlaget for demokratisk deltagelse samt udviklingen af selvtillid, kritisk tankegang og demokratiske normer.

Læs mere: PROM-PAR


FACE

Formål
Formålet med FACE (Fighting against Cyberbullying and Exclusion) er at forbedre viden og udvikle nye værktøjer til håndtering af online mobning blandt børn og teenagere.

Læs mere: FACE


IMPACT

Formål
Inclusion Matters: Using Performance Arts Towards Cohesion and Tolerance (IMPACT) har til formål at skabe dialog og bygge bro mellem lokalsamfund og flygtninge, asylansøgere og migranter ved hjælp af performance art.

Læs mere: IMPACT


ELAINE 2.0

Formål
Formålet med projektet er, at praktikere inden for integrationsområdet får ny viden, deler erfaringer om integrationspraksis og får inspiration til nye løsninger på integrationsudfordringer både på europæisk og lokalt plan. Samlet set vil projektet bidrage til bedre muligheder for integration af flygtninge og indvandrere på europæisk og lokalt plan.

Læs mere: ELAINE 2.0


APProach – connecting EU mobile citizens with their welcoming cities

Formål

Muligheden for som borger at bevæge sig mellem EU-medlemslandene er en høj prioritet for EU. For at gøre det nemt at finde information om den by, man flytter til, vil projektet APProach lancere en mobil-app.

Læs mere: APProach – connecting EU mobile citizens with their welcoming cities


Shaping Fair Cities

Formål

Shaping Fair Cities - integrating Agenda 2030 within local policies in times of great migration and refugees flows. A campaign and advocacy project led and implemented by LAs.

Formålet med projektet er at bidrage til at fremme forståelsen af de lokale myndigheders og borgernes forskellige roller og ansvar ift. den omkringliggende verden og for bæredygtig udvikling. 

Læs mere: Shaping Fair Cities

Kontakt

  • Skolegade 1, 7100 Vejle
  • +45 7681 3882
  • 579 80 06 36 13 35
  • 29 18 99 00

Vælg sprog

Søg i VIFIN

Tillad cookies

EU e-Privacy Directive

Denne side bruger cookies til bl.a. at godkende brugere der skal logge ind og navigation. Klik 'Ja tak' for at acceptere, ellers klik 'Nej tak'.

Mere om EUs Persondataforordning

Du har afvist at gemme cookies. Du kan lave denne beslutning om.

Du har tilladt at vores hjemmeside gemmer cookies. Denne beslutning kan du lave om.

VIFINs Persondatapolitik

Læs VIFINs politik for datahåndtering her.